standardní vedení podvojného účetnictví a daňové evidence příjmů a výdajů
vedení evidence spoluvlastníků, nájemníků bytových prostor, uživatelů nebytových prostor, provozních jednotek ( garáží, garážových stání ) a pozemků
pravidelné měsíční vyúčtování provozních nákladů
vypracování předpisů a změn nájemného a plateb do fondu oprav v souladu s prováděcími předpisy a pokyny vlastníka, kontrola úhrad
vypracování předpisů a změn předpisů služeb spojených s užíváním společných prostor
výběr úhrad na samostatný bankovní účet nemovitosti ve prospěch vlastníka
kontrola úhrad nájemného, plateb za služby, příspěvků do jednotlivých fondů dle předpisu
upomínání pohledávky u dlužníka
kontrola a úhrada dodavatelských faktur vč. spravování provozního účtu nemovitosti
provádění vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí dle platných prováděcích předpisů
předkládání návrhů na výpověď z nájmu bytu, nebytových prostor, nastanou-li důvody uvedené v nájemní smlouvě, nebo vyplývající ze zákona, vč. přípravy podkladů pro podání výpovědi z nájmu
příprava podkladů pro zastupování zájmu vlastníka nemovitosti týkající se spravovaného majetku u soudu
předkládání vyúčtování nákladů spojených s provozem nemovitosti
Časové specifikace
úřední hodiny pro veřejnost jsou v pondělí a ve středu od 9:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00
v případě potřeby lze sjednat termín schůzky kdykoliv během pracovních dnů
samozřejmostí je řešení náhlých a naléhavých situací kdykoliv bez ohledu na denní dobu
v případě havarií zajistíme potřebnou součinnost v co možná nejkratším termínu