Menu Zavřeno

ZAJIŠTĚNÍ TECHNICKÝCH SLUŽEB

Rozsah poskytovaných služeb správy nemovitostí

  • vedení technické evidence domů, bytů, provozních jednotek, nebytových prostor a pozemků
  • vedení pasportů domů, bytů, provozních jednotek, nebytových prostor, pozemků
  • zajištění dodávek služeb (médií), spojených s užíváním společných částí nemovitostí (el.energie, plyn, teplo, TUV, odvoz odpadu, provoz výtahu, STA apod.)
  • zajištění pravidelného úklidu společných prostor domů, chodníků, příslušenství, údržba zelených ploch
  • zajištění provedení a kontroly odečtu poměrových, hlavní i podružných měřidel
  • zajištění havarijní služby v řemeslech /voda, plyn, elektro apod.
  • zajištění revizí technických zařízení ve spravované nemovitosti dle příslušných prováděcí předpisů a ČSN (ČTN, ČTN EN)
  • zajišťování znaleckých a odborných posudků
  • vypracování dlouhodobého harmonogramu údržby, oprav, rekonstrukcí a modernizace nemovitosti
  • zajištění drobných oprav a údržby nemovitosti ve společných prostorách domů, bytech, nebytových prostorách dle technického stavu nemovitosti podávání návrhů na případné opravy, úpravy či rekonstrukci včetně odborného odhadu nákladů
  • zajišťování rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí podle vlastníkem schválených návrhů včetně kontroly provedení a správnosti účtovaných cen
  • sjednávání a případné uzavírání pojistných smluv ke spravovaným nemovitostem včetně zastupování vlastníka při likvidaci pojistných událostí
  • archivace dokumentace vlastníka nemovitosti po dobu správy
  • zprostředkování přípravy stavební zakázky – průzkum trhu, specifikace podkladů, analýza rozsahu požadovaných činností
  • zprostředkování návrhu stavební zakázky (projekční činnost, vypracování studií, jednání s příslušnými úřady, dotčenými osobami, odhad stavebních nákladů a důsledků na provoz stávající nemovitosti)
  • zprostředkování vypracování prováděcí projektové dokumentace
  • zprostředkování vyhledání dodavatele stavby, vypracování podkladů pro uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem se souhlasem majitele
  • zprostředkování zajištění stavebně technického dozoru
  • zprostředkování zajištění kolaudačního řízení

Časová specifikace

  • úřední hodiny pro veřejnost jsou v pondělí a ve středu od 9:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00
  • v případě potřeby lze sjednat termín schůzky kdykoliv během pracovních dnů
  • samozřejmostí je řešení náhlých a naléhavých situací kdykoliv bez ohledu na denní dobu 
  • v případě havarií zajistíme potřebnou součinnost v co možná nejkratším termínu