administrativní služby finanční přehled (přehledné zpracování bankovního výpisu) je doručován všem vlastníkům, nebo spoluvlastníkům do poštovní schránky každý měsíc předpis plateb, jež je součástí Rozpisu plateb, je taktéž v tištěné formě doručen každému spoluvlastníkovi zajištění vzniku právnické osoby, sepsání stanov, prezenční listiny, zápisu ze schůze výboru o volbě předsedy a místopředsedy jednání s notářem, Českým statistickým úřadem, Obchodním rejstříkem a finančním úřadem dle potřeby se účastníme schůzí a jednaní spoluvlastníků nemovitostí 1x ročně. je-li to žádoucí, poskytneme prostory pro konání schůze v naší provozovně Časová specifikace úřední hodiny pro veřejnost jsou v pondělí a ve středu od 9:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00 v případě potřeby lze sjednat termín schůzky kdykoliv během pracovních dnů samozřejmostí je řešení náhlých a naléhavých situací kdykoliv bez ohledu na denní dobu v případě havarií zajistíme potřebnou součinnost v co možná nejkratším termínu